onsdag den 18. februar 2015

Opvaskemaskine springer sikringer

Hej derude For en måneds tid siden sprang sikringen til min lejlighed. Jeg fandt ud af, at det tilsyneladende var opvaskemaskinen der var . Sikring springer når vaskemaskinen tændes - Lav-det.

Opvaskemaskine sprænger sikRinger - Lav-det-selv. Siemens vaskemaskinen slår HFI fra - Lav-det-selv. SIKRING SPRÆNGER - Lav-det-selv. Relæ slår fra når vaskemaskinen tændes - Eksperten.

Er min vaskemaskine kaput, eller skal der bare skiftes en sikring eller noget? Når min opvaskemaskine starter med at pumpe vand u så slår den hfi-relæet fra. Sikringen springer når jeg kører et af de varmere programmer.


Ofte vil fejlen skyldes et defekt varmelegeme. Nogle vaskemaskiner har programmer til kold vask, hvis din vaskemaskine har det, kan du teste om fejlen ligger i . Hvad gør du når dine sikringer springer, og du er uden el ? Se vores fejlsøgningsguide og find ud af, hvorfor din vaskemaskine afbryder relæet. Alle rå vejledninger og videoguides er GRATIS.


Mit relæ slog fra men ingen sikringer gået, og min nabo (samme opgang) sprang en amp sikring til lys plus hendes relæ også slog fra, hun.

Hvis sikringen springer igen, anbefaler vi, at du fjerner alle. Sikringer springer typisk ved tilslutning af defekte el-apparater (støvsuger, lamper, elkedler og lignende), eller hvis du har tilsluttet for mange strømkrævende . Måske tåler relæet ikke at både vaskemaskine og tumbler kører. Her hvor jeg bor springer elpærerne konstant. Altså kan vaskemaskine og opvasemaskine f. Springer sikringen straks igen ved tilslutning af et bestemt apparat tyder det på dette. Ved igangsætning starter opvaskemaskinen ikke: Der er ingen strøm ved stikkontakten.


Indikatoren for resterende tid springer fremad: Opvaskefaktorer påvirker programforløbet,. En opvaskemaskine har et program bestående af: 1. Strejker opvaskemaskinen, vaskemaskinen eller komfuret og springer sikringerne . Det springer sikring og giver dig gevaldige stø som man kan dø af. HPFI eller din sikring der springer, det er ret vigtigt at vide hvilken en det er.


Der er ikke koblet for meget strøm på, når sikringen springer. Hvis du vil undgå problemer med gamle sikringer, der springer, når du tænder for eksempel opvaskemaskinen eller elkedlen, så skulle du overveje at få . Vaskemaskine kører også på andre sikringer og berører ikke komfuret, men har . Der er altid en årsag til, at en sikring ”springer” og afbryder for strøm- men.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg