torsdag den 5. februar 2015

Miele vaskemaskine slår hfi relæ

Hvis vaskemaskinen slår relæet fra under vask, kan årsagen være en af følgende: Ofte vil fejlen skyldes et defekt varmelegeme. Se vores fejlsøgningsguide og find ud af, hvorfor din vaskemaskine afbryder relæet. Hvis maskinen slår HFI-relæet under vask ,er det ofte på grund af et defekt . Hej Min vaskemaskine er pludselig begyndt at slå HFI relæet fra. Den tager fint vand ind og starter vaskeprogrammet. Miele softtronic W4slår Hfi - Lav-det-selv.


Miele W8slår HFI-relæ - Lav-det-selv. Opvasker og vaskemaskine tager strømmen - Lav-det. Vaskemaskine napper hfi-relæet - Lav-det-selv. Relæ slår fra når vaskemaskinen tændes - Eksperten.


Det var relæet der slog fra og hvis jeg forsøgte at slå det til, slog det fra igen. Hvis din vaskemaskine har slået dit HFI/HPFI relæ, så er dit varmelegeme højst sandsynligt defekt. Varmelegemet er i direkte kontakt med . Kære PN, Mit HFI relæ slår fra, hver gang jeg tænder min vaskemaskine. Det er en panasonic vaskemaskine na 127vb og blot jeg drejer . Inden du kontakter Miele Service er det en god idé at forsøge at afhjælpe fejlen på egen hånd.


Opvaskemaskine slår HFI-relæ fra. Når min opvaskemaskine starter med at pumpe vand u så slår den hfi-relæet fra. Den slår relæet fra når lågen lukkes.


On Sun, 20:16:+010 Rasmus Jensen den-er-bar. Har forsøgt at få den til at pumpe vandet u .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg