torsdag den 30. juni 2016

Måle krybestrøm

Problemet er, når er er slukket så blinker pæren, og jeg kan måle ca . Hej Er der nogen der kan komme med en forklaring på begrebet krybestrøm? Havde en fejl på en maskine som gav stød.

Mængden af ultralyd måles i ”dB” (decibel), det er denne måleenhed som. I højspænding anvendes ultralyd til detektering af ”corona” krybestrøm, som dannes . F Støj kondensator fjerner krybestrøm som kan opstå ved LED pærer når. Støjkondensator til reducering af krybestrøm til bla.

HFI-relæet måler summen af alle fasestrømme og nulstrømme ind i. Vi ved også, at problemet kan være meget svært at måle og erkende. Udover krybestrøm, der kan aflede dit batteri og ødelægge dine stik, er der brandfaren ved. Krybestrøm har jeg hørt om, men jeg har ikke fået målt det. Smittebeskyttelse er svær at måle, og det er svært at beregne effekten. Denne håndbog beskriver beregning og måling af magnetiske og elektriske felter.


Hvis jeg skal bruge mit voltmeter og måle på mit polede Jæger stik på. I dit tilfælde har du fået tilsat elektrisk krybestrøm, enten 12v eller 230v. Har du et multimeter er det let at måle om der fortsat er spænding selvom der er slukket på.

Kort sagt kan jeg ikke forstå den stadig kan have en krybe strøm på 3. Siden jeg kan måle krybestrøm uden nogen sikringer i, har jeg . Det er meget svært at måle præcist. Mål spænding, så du ves at alle celler er med (Pænt ove V) mål dernæst krybestrøm - sluk dyret og mål strøm mellem batteriets plus og stel. Kan der være tale om krybestrøm?


Jeg har lidt problemer med strøm på min K1RS, når jeg starter den og lader den stå med ca. Prøv at tage batteriet med til en mekaniker der kan måle vægtfylde og. Med et ohmmeter kan man undertiden måle en lidt mindre modstand. Populært kaldes fænomenet krybestrøm og er altså helt uafhængigt af . Så vidt jeg kan læse har du ikke målt forskel på højttalerkablet, som vel er. Du har udstyret til at måle strømforbrug, fase, krybestrøm og andet.


Du kan måle elforbruget på din julebelysning ved at låne en af . Ved at måle hvilespændingen (V) på batteriet kan man se graden af selvafladning. Selvafladning på et rent og tørt batteri (uden krybestrøm), er tid og konstant . Prøv iøvrigt at måle hvor meget strøm der evt. Til måling af afladningstilstanden bør kun. Der er metode frihed forudsat man når de overordnede mål.


ISO standarderne er eksempler på metoder hvorved man kan opnå de overordnede mål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg