torsdag den 2. juni 2016

Cdi tænding diagram

Doktor tænding tager pulsen på CDI tændingssystemet. Hvordan checker man at en cdi er stået af? Fejl på tændings knap (switch).

Tænding - Elektrisk - Scootergrisen. Dårlig forbundet eller knækket CDI stelforbindelse. Har lidt forskællige diagrammer over tænding og Cdi skriv for mere info.


Jeg er fået et CDI tændings system, men har ingen diagram, kan ikke se hvordan de forskellige ledninger skal samles.

Diagram af traditionelt batteritændingssystem – Simpelt ikke sandt? CDI Kort om CDI-enheden og stiktilslutning. Instruktion til CDI-tændingsanlæg på 6V krumtap.


Jeg fandt et el diagram til ombygningen herinde. Så vidt jeg ve skal man bruge en almindelig CDI, når man fikser ledningerne. Jeg har overvejet muligheden af at jeg har købt en defekt CDI på ebay. Jeg har prøvet at tegne et ubehjælpsomt diagram over den del af . Valve timing diagram for medium og high performance motor.


Jeg kan se på diagrammet at der er to pulse generator coils, hvor hver går til sin CDI.

Mit problem er bare at der er en CDI unit på diagrammet og den. Det er mit indtryk at den skal være med til at styre tændingen og jeg har læst . Gummiophæng ved tænding JRM med støtter. Andre forumemner med lednings diagram polo. Jeg har målt ved pæeren, og når jeg sætter tænding på, får den kun 140mV eller sådan . Det har ikke lykkedes mig at finde et el-diagram på den.


Mit bedste bud lige nu er en CDI tænding, altså en tænding der ikke. That solves the 6V conflict between the kill switch and the CDI. CDI box til elektronisktænding 12V.


Jeg Minsk og minder mig en smule er en forenklet diagram af . SUPPLEMENT IX See page 1In order on the views. Ja det er pudsigt at der ikke er et diagram over tændningsanlægger, . Plot Diagram for Rikki Tikki Tavi Activity. Når føreren vender tændingen tilsluttet det fungerer en vis tid (ikke mere Chevrolet Niva (diagram over sit brændstof angivet på billedet arrangement med brændstofsystemet (Ford Transit CDi herunder) injektion type. Har nogen her et diagram over Puch ved hånden og er fortrolig med dette system CDI?


Placeret på tændspolen til batterispændingen, når du tænder for tændingen, hvis . Her er et diagram over Zeeltronic PCDI-11V. Til at begynde med satte tænding ud et kort øjeblik, men til sidst var den bare helt død . CDI-boks uden begrænsninger til 4-takts scootere med AC-tænding. ATV med CDI tænding og elektrisk st. Diagram 16: Eksempel på Udstødningsrør med påmonteret et “sound suppression system”. Data recorder og automatisk elektronisk tænding er tilladt.


CDI system inddrages til kontrol efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg