onsdag den 26. august 2015

Glaskeramisk kogeplade fastbrændt

Vi giver dig gode råd til rengøring af din kogeplade, uanset om det er en ældre. Specielt for induktions- og glaskeramiske kogeplader. Det kræver knofedt at få kogepladerne fri for indgroet snavs. Jeg har skjolder/pletter på mit glaskeramiske komfur som jeg ikke kan rense af.


Dine kogeplader kan blive skinnende rene på trods af genstridige og fastbrændte madrester. Du skal blot følge disse enkle råd. Der er kommet nogle grimme belægninger på kogepladerne på mit.


Jeg bruger også sådan en skraber, når noget er fastbrændt og det ridser . Vi har fået opført spritnyt køkken, med keramisk kogeplade, som jo så mange har i dag, men jeg er overrasket over, hvor hurtigt man får svinet. Hej Jeg er ved at være godt træt af min glaskeramiske kogeplade! Der bliver ved med at sidde nogle ringe af fastbrændt kartoffelvand (tror jeg), . Rengør kogezonerne med glaskeramisk kogepladerens, så snart de er afkølet.


Fjern alle større madrester med en fugtig klud og fastbrændt snavs med en . Er der tale om ældre og fastbrændte pletter, så smør komfuret ind i sæbeopløsningen og pak ovnlågen og. Rengøring af keramisk kogeplade. Nem rengøring af genstridige og fastbrændte madrester på dit komfur.


Sådan rengør du glaskeramiske kogeplader og induktionsplader.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg