torsdag den 13. august 2015

Fnugshaver

Stor og kraftig model, kører på batterier. I har sikkert erfaret, at jeg er meget glad for striktrøjer. Det eneste minus ved dem er, at de har det med at blive nulrede over tid.

Elektrisk shaver til fnuller på tøjet. God til uldne trøjer og andet der har fnuller på oversiden. Sammenlign priser og læs anmeldelser af fnugfjerner obh Rengøringsartikler.


Klik her og find den bedste pris nu!

En fnugfjerner kan hurtigt og effektivt fjerne fnug og fnuller fra dine uldartikler. De fleste fnugfjerner fungerer som små, batteridrevne og antistatiske støvsugere. En elektrisk textil barbermaskine, der fjerner fnug fra uld og andre materialer.


Der tages forbehold for at farverne ikke vises 1 rigtigt. Med Philips-fnugfjerneren kan du nemt og hurtigt fjerne fnug fra alle typer tøj. Alt dit tøj, uanset om det er en sweater eller en plai vil se ud som nyt igen! Hej :) Jeg ville høre om der er nogle af jer derude der har prøvet en af de der shavere til at fjerne fnuller på tøj? Tøjshaver er en eksklusiv ekstra stor tøjshaver der er batteridrevet og fjerner store flader pilling fra tøjet.


Faktisk er jeg den lykkelige ejer af en såkaldt fnug-shaver (følg linket, hvis du aldrig har hørt om den slags).

Men jeg er flyttet og lige nu kan jeg . Er du også træt af fnuller og hår på blusen? Med Cfnugshaveren bliver det meget nemmere at få alle former for fnug på tøjet af vejen, tænd blot for . Fnugfjernere fungerer ligesom en støvsuger. Brug den på uldtekstiler og få dit tøj til at se nyt og friskt ud. Jeg har prøvet at fjerne fnug fra en sort trøje med en fnugrulle, men synes ikke jeg opnår at få alt fnug. Der er noget der hedder en fnugshaver.


Kør den den over materialet med minimalt tryk på shaveren og fnuller og fnug. Ved ikke helt om dette er det rigtige forum, men here goes Ville høre om nogle af jer har erfaring med en såkaldt fnugshaver? Jeg ahr sådan en OBH fætter, og den fungerer fint til at fjerne fnug fra . Skånsomt og effektiv barbering af pilling og fnug fra blusens overflade. Prym Uldshaver Mini er velegnet til at fjerne fnuller og fnug på dit hjemmelavede strikke- eller hækleprojekt.


Når striktrøjer, sjaler, strømper og tæpper bliver . Leder du efter billige Hjem Dekoration online?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg