mandag den 6. marts 2017

Kølervæske g13

Original kølervæske til volkswagen, audi, seat og skoda. Vi sender dag til dag, gratis fragt. Original kølervæske til volkswagen, audi, seat og skoda. Vi sender dag til dag, gratis fragt.


Min Superb skrev til mig at jeg skulle tjekke kølervæske, som. Så vidt jeg kan se så kan Gog G12++ blandes for G12++ opfylder VW TL 774 . Skal kølervæske aldrig skiftes? Hvor vigtig er den rette kølervæske? Kølervæske,G1 liter - Krogslundwww. Kølervæske,G1 liter.


Kølervæske G(Liter koncentreret). VAG-Group og andre (Rød/lilla) Blandingsforhold: 1:-20c 1:-27c 1:-36c. Mål/info: Farve : rød/lilla Indhold : 5L. Lagerstatus: Levering 1-dage. Det er altså indholdsfortegnelsen, du skal koncentrere dig om, når du skal købe kølervæske.


Det er som hovedregel uden betydning, hvilken . Ger ofte det eneste der er at finde på servicestationerne. Ger efterfølgeren til G12++. Jeg køber mit kølervæske hos Biltema. Info: *Det anbefales at tjekke farven på kølervæsken i køretøjets expansionsbeholder - påfyld med samme kølervæske/farve.


Vi sender dag til dag, gratis fragt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg