onsdag den 1. marts 2017

Højttalerkabel tykkelse

Angående kvadrat på højttalerkabel så er mine kabler til baghøjttalerne. Tykkelse på højttalerledning20. Kan godt være det bare er mig, men forstår ikke hvordan man kan være tvivler omkring forbedringer med højttalerkabler også samtidigt skrive .

Hej Jeg har lige modtaget mine nye højttalere og skal nu have noget kabel til dem. Så fik jeg at vide at gode tykkere højttalerkabler ville forbedre lyden, og jeg købte noget almindeligt tilgændeligt dedikeret højttalerkabel. Sig mig, kan det passe at jeg læste et debatindlæg her på ing.


Disse størrelser afhænger af lederens dimensioner, afstand imellem de to ledere, isolationsmaterialet, såvel arten som tykkelsen og evt.

Hvilken tykkelse skal højttalerkablet være? Jeg skal ikke bruge forstærker og min radio har 4xW. Jeg ved ikke noget om det så derfor håber . Højttalerkabel - Skrevet af - Ulstrup -26.


I en optimal hjemmebiograf vil man gerne holde elektronikken separat, enten på en reol . Tjenester som Uber og Airbnb udfordrer løn- og arbejdsforhold. Er det noget, der bliver betalt. Valg af tykkelse på højttalerkabel. Se nedenstående tabel vedrørende .

Et meter langt højttalerkabel med tykkelsen 2xmm. Prisvenligt multi-core højttalerkabel fra engelske QED. Supra PLY er et populært højttalerkabel, da pris og performance macher godt. Fleksibelt og kompakt 5mm² OFC højttalerkabel af 9 oxygenfrit kobber.


Forberedelse af højttalerkabel. Tilslutning af højttalerkabel til modtageren eller forstærkeren. Det er vigtigt at bruge den korrekte størrelse (tykkelse).


Purple Flare består af forsølvede ledere med en tykkelse på AWG, og en kerne bestående af 99. Den specielle kombination af twistede samt. CONNECTION SONUS S2HØJTTALERKABEL 60M. Til højttalerne skal du vælge højttalerkabel ligeledes af god kvalitet og tykkelse.


Som en hovedregel kan du bruge - mmtil diskanterne, - mmtil . Det kan sagtens gøres til overkommelige penge, og et godt højttalerkabel giver dig. Et perfekt færdigt monteret højtalerkabel, hvis du ønsker en færdig løsning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg