tirsdag den 1. september 2015

Tefal snack collection opskrifter

Mig og min Tefal Snack Collection maskine. Jeg har lige postet opskrifter hvor maskinen kan bruges, men jeg tester videre og håber jeg . Lav fine mini donuts i din Tefal Snack Collection. De kan laves uden alt det fedtstof man normalt bruger til donuts. I de sidste par uger, har jeg bagt mange vafler. Jeg har nemlig modtaget Tefals nye Snack Collection, som en af jer også har mulighed for at . Et af de spørgsmål jeg får ofte på bloggen og de sociale medier, er, hvilket vaffeljern jeg kan anbefale til alle de forskellige vaffelopskrifter jeg . Vaffeljernet hedder Tefal Snack Collection og hvis I også bare må have et, så kan I købe det her, hvor de også har ekstra plader til.


Jeg bruger mit multijern fra Tefal som hedder Tefal Snack Collection. Opskriften finder du her: http. Tefal Snack Collection er meget mere end bare et vaffeljern, da den har . Explore Tefal Nordic's board Snack Collection Recipes on Pinterest.


Opskrift på hjemmelavet Panini med kylling, pesto og mozzarella . Multimaskine med mange muligheder: Tefal Snack Collection multijern - 5/5. I alle bokse medfølger opskrifter, så du trin for trin kan skabe spændende . Nu skal I få vafler som I aldrig har fået vafler før! Det er et Tefal Snack Collection - som ikke blot er et vafflejern, .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg