fredag den 4. september 2015

Belgiske sukkervafler

Bestil dine dagligvarer på Coop. Jeg er ret vild med belgiske vafler, hvis de er gode, det er de langt fra alti jeg har virkelig købt mange tørre af slagsen, øv! Levering direkte til døren, nemt og ligetil.

Jeg har fundet et par stykker på bla. Inviter til en eftermiddag med hygge og hjemmebagte belgiske vafler. Skønne belgiske vafler som smager fantastisk med både is, syltetøj eller et drys flormelis på. Server dem som dessert eller måske til .

Jeg brugte den opskrift der fulgte med vaffeljernet. Dejen var nem at røre sammen og vaflerne nemme at bage – og hurtige. Nu er det ved at stramme til, med den jul der. Fra de klassiske sprøde til de belgiske søde. Kig ind og få et skønt udvalg af vaffelopskrifter.


Bag belgiske vafler med kanel og servér med flødeskum eller is, bag vafler som sød og lækker dessert. Min kæreste og jeg kørte ud til Stryhns for at få is, og jeg elsker belgiske vafler, så jeg håber på, de ville være gode på Stryhns. Jeg er vild med vafler, uanset om det er almindelige vafler eller belgiske vafler.


Du kan også steke dem vanlig vaffeljern.

Vafler på en søndag eftermiddag med adventshygge er ikke dårligt. En nem opskrift på belgiske vafler med to slags topping. Den ene vaffel er toppet med mangosalsa. Den anden er toppet med pocheret æg og . Er der nogen der har opskriften (eller ved hvor man kan købe)på de belgiske vafler man får på caféer og ishuse? Har ledt efter opskriften længe . Belgiske Vafler - firmaer, adresser, telefonnumre.


Vaffelbagerens belgiske vafler. Disse sprøde og luftige belgiske vafler kan både serveres som morgenmad eller brunch, men fungerer også fint som dessert sammen med lidt . Duration, Until Tuesday at 11:PM. Siden er det blevet luftet mere flittigt end følgende andre . De smager dejligt sødt og kan spises til morgenmad eller som dessert, eventuelt med flødeskum og frugt til.


På sådan en nogenlunde solskinsfyldt søndag, virker det passende at bikse en omgang belgiske vafler sammen. Sprøde belgiske vafler er ikke så tosset, og jeg har lavet dem to gange .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg