onsdag den 28. januar 2015

Matilde kakao letmælk

Udvalg af kakao og kakaomælk hos nemlig. Modtag dagligvarer når det passer dig, levering direkte til. Nyd din kakao kold eller varm med flødeskum på.


Holder du øje med vægten, så vælg . Tænker på at jeg skal bulke og da der er rimelig . Ingredienser: mælk, fedt, . DETTE TILBUD ER IKKE LÆNGERE GÆLDENDE! Nedenunder finder du næringsindhold for denne fødevare såsom energi, fedt, kulhydrat og protein. DK - Dagligvarer lige til døren.


Premium kakao letmælk , Matilde. En god ske med gram flødeskum giver kalorier ekstra til sidebenene. Made with pasteurised semi-skimmed milk. Matilde kakao letmælk (classic): kalorier pr. Køb Classic Kakao online og få leveret til døren.


Billige priser på Classic Kakao. Bestil dine dagligvarer på Coop. Mathilde skummet kakaomælk li. Jeg er ikke så glad for mælk, men jeg elsker kakao. Jeg drikker ikke så tit kakaomælk, men det hører sig jo til på en fødselsdag.


Min favorit er den røde matilde, lavet på letmælk (og ikke skummet).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg