fredag den 9. juni 2017

Ingen strøm

Følg os på Twitter, hvis du vil holdes løbende opdateret om driften. Er strømmen gået hos dig og dine naboer? Se vores live-kort, hvor du kan se strømsvigt over hele landet og selv melde in hvis vi ikke har det på kortet endnu.

Læs, hvad du kan eller skal gøre, hvis du ikke har strøm. Hvis du ikke har noget strøm så skal du kontakte din elleverandør. Få overblik over eventuelle forstyrrelser på el- og fibernettet her.


Hvis ikke afbrydelsen er registreret på kortet - og du har tjekket dine sikringer og dit relæ, og stadig ikke har strøm - skal du kontakte din elleverandør.

Er der problemer med el-nettet? Kontrollere om naboerne har strøm . Læs her, hvad du skal gøre, hvis strømmen . Der kan være flere årsager til, at du ikke har strøm. Tjek dine sikringer og dit relæ. Hvis der fortsat ikke er strøm, skal du kontakte din . Har du ikke modtaget en SMS om afbrydelsen, eller er der ingen oplysninger om . Hej Håber der er nogle, som kan hjælpe Jeg har for nyligt overtaget et hus.


Vi har ingen melding om tilskadekomst på nuværende tidspunkt.

Hvis jeg ingen strøm har til min radio, og jeg har målt strømmen med en voltmeter og den ingen volt giver når bilen er tænding, hvad kan det så . Store dele af det indre København er onsdag uden strøm, skriver politiken. Ingen strøm - relæ eller sikring. Forklaringen er problemer med en transformator.


Nysted er et af de steder, hvor nogle husstande . Områdekontorets telefon er derfor også lukket. Mest sete programmer fra Salto. Disse omfatter ingen strøm - ingen tegn på liv, . Det er sikkert et dumt spørgsmål, men jeg er ikke elektriker :-) Jeg tager min oplader fra iPad.


Da en shetter begyndte at tøffe under hegnet fandt vi ud af det nok var tid til at tjekke hegnet. Nu har jeg så endelig fået min Senda til at gniste, eftersom en ledning ved stator var istykker, eftersom svinghjulet havde kørt op af den. Hvis din pc ikke starter, og du tror, det handler om strømtilførslen, kan dette måske løse problemet.


Det skyldes formentlig en fejl ved en transformer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg