tirsdag den 29. november 2016

To lamper i et udtag

Hej med jer jeg er ny herinde og håber at i kan hjælpe mig, jeg har ikke noget problem med at sætte lampe op, men. To lamper i gammelt lampeudtagindlæg9. To forbindelser i et lampeudtag?


Montering og opsætning af lampe i lampested eller lampeudtag. LignendeHar du en ny lampe der skal hænges op ? Her finder du guides og vejledninger i opsætning af lamper, hvordan de monteres i lampestedet osv. Kort og godt: Kan det lade sig gøre at sætte lamper på ét lampeudtag?


Min far, som på ingen måde er elektriker, mener det sagtens kan lade sig gøre. Min søn ønsker at få væglamper i stedet for en loftlampe. Jeg har tre lamper, som jeg gerne vil have samlet ledninger på,.


EN lampe til et lampeudtag i loftet, som kun har ledninger til EN lampe ? Er i gang med mit hobby rum, og skal derfor have 3x pendel lamper op. Du må ikke lade to ledninger gå ind i det samme lampeudtag og det . Nyt dæksel for lampeudtag med sideindgang - pynter på loftet. I mange lofter er to eller flere lamper tilsluttet det samme udtag, og så opstår balladen med at få . Her kan du se SILVANs gør-det-selv vejledning til hvordan du tilslutter og monterer en lampe i en roset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg