torsdag den 9. april 2015

Diy lege køleskab

Her er inspiration, DIY og guides til, hvordan du kan male og lave jeres IKEA DUKTIG legekøkken fint og personligt. Vi er vist langtfra de eneste . Den leg gentages så igen og igen og igen.

Køkken fra IKEA og efterfølgende malet hvidt, køleskab er fra Ebay af. DIY Søholm Rikke krydderikrukker og Knapstrup Pernille Krydderikrukker. Ikke noget køkken uden et køleskab, og da jeg er alt for nærig til at giver over 500kr.


Hvorefter det blev malet blåt udvendigt og hvidt indvendigt.

Så ligner det et køleskab indeni. Jeg valgte at lade lidt af fars . Jeg har jo startet en lille ny kreativ mappe på bloggen med små DIY. Næste projekt er selv at bygge et lille matchende køleskab, der skal stå . Det er ikke længe siden, jeg endelig blev færdig med Valdemars legekøkken. Denne version er min inspirationskilde til DIY.


Mosaik DIY – sådan laver du mosaik trin for trin . Det er ren nostalgi at lege med krympeplast igen. Jeg har valgt at lave magneter til køleskabet med diy kittet, magneterne skal dog købes ved .

Sidstnævnte havde jeg lavet som et hurtigt lille DIY-projekt med egen. Rollespil med eksempelvis et legetøjskøkken et en hyggelig leg, de mindste børn kan bruge mange timer på. Diy kitchen for kids Hjemmelavet legekøkken. DIY play kitchen sets made from recycled furniture!


Træt af ikke at kunne få plads til alt dit service? Valdemar har idag fået det fineste køleskab af sin farfar. Seriøst, jeg er virkelig ikke meget for at gøre køleskab rent, men jeg er heller. DIY Play Kitchens - Tipsaholic. Vi må da have de rareste følgere på instagram - ej at forglemme.


Har du allerede et legekøkken vil et køleskab være det perfekte match. DIY hæklede børne lege grydelapper. Alt til gør-det-selv kunstneren med hobby DIY - Levering direkte hjem til dig, når du køber online på Bilka. Og det allerbedste: De kan hænge på køleskabet og passe på familiens huskesedler!


Her elsker pigerne at tegne, klippe, male, lege med perler og bage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg