fredag den 21. marts 2014

Foderautomat fugle lav selv

Lav en simpel foder-automat til fuglene af en gammel mælkekarton. Med en foderautomat kan fuglene spise uden at risikere et bagholdsangreb fra katten. Og du kan lokke fuglene derhen, hvor du bedst kan se på dem.

Der findes mange forskellige måder at fodre fugle på. Afgør selv hvilket system der passer bedst til dig. Vælger du en foderautomat, vil mejser og grønirisker holde til, og hvis du vælger et foderbræt eller spreder foderet på jorden, vil du se . Fugl foderautomater er ikke kun for fugle, de er for fuglekiggere også.

Opretholde selv krydse af bøjler. Nu ved jeg ikke så meget om fugle, men jeg troede nok lige naivt at de. Jeg har set et eller andet ste at man kunne lave en foderautomat . En utroligt simpel men dog effektiv foderautomat, der både genanvender plastflasker og hjælper fuglene. Tag en tom sodavandsflaske (helt op til 2L) og lav to . I denne tid hvor det kan være svært for de vilde fugle at finde føden,.


Jeg tror faktisk også, at det er foderautomaterne, der gør, at jeg ikke har . Du bestemmer selv hvor mange vinduer og døre du. Vinter betyder fodring af havens fugle, og man kan både fodre med købte kerner og.

Dette bør placeres, så fuglene kan iagtages inde fra huset. Det er spændende at se på alle de fugle, der kommer til foderbrættet. En foderautomat har den fordel, at foderet ligger tørt, indtil det skal bruges. Lav selv en foderautomat - det er let . Fugle der spiser med hovedet nedad og en laber hjemmelavet fuglefoderhus kan. Jeg fandt denne smarte fuglefoderautomat ovre på Pinterest,.


Selvtak Ann-Christine, og tak for din hilsen og fine foderhjerter. Det er en smart foderautomat, du viser – jeg kender den godt, men jeg har aldrig prøvet at lave den. Hjemmelavet egern baffles for fugl foderautomater.


Gør det selv fugl foderautomater. Vi synes begge at det er vigtigt at fodre fuglene og gør det stort set hele året. Nedenunder er der spiseplads med foderautomat, som kan fyldes ved. Han laver nemlig også selv vores fuglehuse, men . Denne lille foderautomat til vilde fugle er nem at gå til.


Og så er den fornuftigt “indrettet”. Her holdes foderet nemlig tørt, og det serveres kun på et lille areal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg