fredag den 14. juli 2017

Raclette nytårsaften

Maden nytårsaften er ofte af den type, man gerne vil sidde og hygge. Nytårsmenu: Hvad skal der stå på menuen nytårsaften? Hvis du er til den helt retro nytårsmenu, så skal du selvfølgelig servere raclette for dine gæster.

Det er knap så farligt som Fondue, men . Her behøver du ikke selv at tilberede hele nytårsmiddagen ned til mindste detalje. Det du skal sørge for, er omgivelserne og værktøjet, . Flertallet har talt og vi skal have raclette til nytår.

Nåh men har søgt lidt på forskellige . Jeg har inviteret til raclette, men hvad skal jeg købe ind? Jeg forestiller mig at det er lidt ligesom fondue, men tager jeg fejl deri? Jeg vil gerne have lidt forskelligt, . Men så er jeg så lidt på bar bund med det her raclette. Vi skal have raclette nytårsaften.


Som regel har vi fået marineret kylling, marineret svinekød og marineret oksekød de gange vi har fået det . Flere resultater fra slyngebarn. I weekenden spiste mig og min fyr raclette for første gang.

Det gik godt, så nu vil vi ha det til nytår. Med en fondue eller raclette kan du peppe nytårsmenuen op og samtidig gore det nemmere for dig selv og sjove for dine gæster at holde . Min familie og jeg har talt om at lave raclette til Nytår. Vi bliver voksne, og syntes det kunne være en hyggelig måde at sidde til bords Vi har . Jeg tog et billede af vores nytårsbor men selve maden, som nogen måske har regnet ud stod på raclette, har jeg ikke taget billeder af. Raclette og fondue - Hyggesnak28. Hehe, jeg tror egentligt også, at det mest var til nytår, vi fik raclette, da jeg var lille.


Men min kæreste er noget mistroisk, så nu . Vi har altid fået raclette nytårsaften, nærmest lige så længe jeg kan huske. Selvom jeg nu selv er til en ren Boble menu når det nu er nytår. Vi tænker på at lave raclette nytårsaften. Vil det være muligt at købe specielle raclette-kødbakker hos jer? Til forret havde jeg tænkt mig at vi skal have store rejer på spyd (på racletten) med aioli.


Vi holder altid nytår hjemme, for hundene er altså ikke vilde med den larm, der er udenfor denne aften. Så det ville være syn at lade dem . Nytårsaften nærmer sig og hvad skal man så købe af vin og boblevand? Da kødet ofte spænder lige fra .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg