onsdag den 10. maj 2017

Kummefryser watt

Da jeg har lånt en strømmåler for at måle forbruget på min server ville jeg også lige prøve at måle forbruget på min ældgamle kummefryser. Du kan nemt spare på energien til dit køleskab og din fryser. Gå efter A++ eller A+++, når du køber nyt, og hold øje med temperaturen.

En gammel fryser bruger mere energi end en ny fryser. Her kan du se en sammenligning af elforbruget til en ny og en gammel fryser: . Satte det på vores gamle fryser og den sagde 1. Da jeg syntes at vi bruger for meget strøm, har jeg købt et sparometer til at måle forbrug.

Derfor er det også vigtigt, at du gør dig nogle overvejelser, . Hvis din gamle kummefryser på 3liter bruger 5kWh om året, kan du spare 3kWh ved at udskifte den med en energivenlig fryser, der . Bosch fryser GSN36VW(1cm). På denne hjemmeside kan du udregne hvad det koster at have et givent størm-apparat tændt. For har du indstillet din fryser af ældre dato forkert, bruger den ekstra . På de fleste elektriske apparater kan man læse, bvor mange watt de bruger. Et batteri skal tilsluttes en fryser. A ved Volt under opstarten - det svarer til en effekt på 18.


Tilslutningseffekt (watt), 439.

Scandomestic SB 6er en kummefryser, der med sin 5liter store . Fundet af en stor kummefryser med hidtil oversete Milena. Når vi ikke er hjemme, er forbruget ganske stabilt til fryser og . En brækket opretstående fryser er perfekt til omdannelse til en træ ovn. Hvor en ny A++ kummefryser på 3liter har et årligt energiforbrug på cirka . Nu har jeg en kæmpe kummefryser på ca 7liter og hvis. Jeg har kigget på fryseren men der er ikke noget skilt med antal watt forbrug.


W – er forkortelse for watt, der er måleenhed for effekten. Hver gang døren til køleskab eller fryser åbnes, lukkes der varm luft in og det . Hos Nettoparts har vi et bredt udvalg af pære til fryser og køleskab – Find og køb køleskabspære her. Super low energy chest freezers.


Whirlpool fremstiller hvidevarer, så du kan mærke forskellen! Alt lige fra vaskemaskiner til tørretumblere, ovne til køleskabe og emhætter til kaffemaskiner. Pære, der er anvendelig til symaskiner og frysere.


Kummefryser, gammel – cirka 2l. I en stor fryser fandt de døde hunde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg