torsdag den 11. februar 2016

Ovnlåge rengøring

Jeg har ofte haft problemer med at rengøre min ovnlåge, så den bliver ordentlig ren. For det fungerer faktisk som et mildt slibemiddel, der kan rengøre ovndøren uden. Brug tandpastaen som en slags skurecreme på ovnlågen.

Ovnen kræver dog stadig en smule manuel rengøring, men det er vigtigt,. Selve ovnrummet kan rengøres på flere måder. Det er let at gøre ovnen ren med brun sæbe eller natron på en effektiv og miljøvenlig måde.


Montering af hængsel på ovnlåge - Udskift dem nemt selv.

Rengøring af inderglas på ovndør - afmontering af inderglas. Har du et lignende tip til nem og naturlig rengøring, så hører vi gerne fra dig i . Bare lige et hurtigt spørgsmål. Jeg er ved at gøre min (selvrensende) ovn ren. Har taget ovnglas u men jeg kan skutte få det rent?


Hvordan får man kalk af marmor eller brændt fedt af en ovnlåge? Nogle former for rengøring er mere besværlig og til tid umulig end andre. Har lige givet ovnen en ordentlig omgang, men glasset ind mod maden, kan jeg simpelthen ikke få ren.


Jeg skulle lave noget risengrød her den anden dag og (som altid) kogte lortet over.

Nå mælk, over det hele og ned af . OVN – VEDLIGEHOLDELSE OG RENGØRING 23. Lad ikke børn røre ved eller lege med knapper og ovnlåge og få dem så vidt. Brug ikke damprengøringsudstyr til rengøring af ap- paratet.


Lad ovnlågen stå åben et stykke tid efter våd rengøring, så fugten kan slippe ud. Tag en klat tandpasta og lidt knofedt, så er ovnlågen ren igen. Afmontering og montering af ovnlågen). Skru de to skruer fast på inderlågen. Tag ovnlågen af for at lette rengøringen.


Lad ruderne køle af, før de rengø-. Der er en risiko for, at glasset. Ellers må du se, om der sidder nogle skruer, som holder lågen . Høj ydelse op til 900W - sparer tid.


TFT-display: læsbart fra alle sider. Control Plus: garanteret succes med talrige retter. Vi har mange forskellige mærker og produkter, også Glas inderste til ovnlåge - Bosch Siemens original, som passer til følgende mærker: Bosch, Neff, Siemens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg