onsdag den 25. marts 2015

Bilka blender

Vi fører en lang række af blendere fra velkendte mærker. Altid stort udvalg til gode priser. Køb din blender online hos Bilka. Vi har både med glas-, plast- og stålkande.


Se også hele udvalget af Alle køkkenapparater. Sammenlign priser og læs anmeldelser af Blendere. Klik her og find den bedste pris nu! Leder du efter en ny billig blender eller stavmixer? Er det den mega smarte mini blender vi skal sætte ned til kun kr.


Brugt ganske få gange, og er tip top stand . ThermoSafe-glas til både varme og kolde ingredienser. Nemt at piske flødeskum med stavblender. Nyd godt af tilbuddene fra Bilka!


Weekendtesten: Sage Blender – by Heston Blumenthal. Den er rigtig smart, og virker altså også med en billig Bilka blender, dog er . Jeg er simpelt hen ved at få svip af vores halvgamle OBH blender. Track product prices for Hvidevarer.


Morphy Richards Smooth Food Fusion Blender - Chrom. I en netop offentliggjort grundig tysk test af blendere, udråbes KitchenAid. Min elskede blender er stået af.


Så en rigtig mini-blender er hvad jeg søger, der kan omdanne mine. Du blender din smoothie og tager den med. Så slipper du for, at både skulle vaske blender OG flaske, for det ved vi alle, er drøn besværligt, ikke?


Bilka - bule forsikring, og det er ikke Dans bule jeg taler om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg