torsdag den 8. december 2016

Træning med ankelvægte

Jeg har længe gået og ønsket mig et sæt ankelvægte. De er fantastiske til toning af numsen. Jeg var så heldig, at få tilsendt lidt . Den giver dig træning af overarme, brystmuskulatur, kropskerne (mave og ryg),. Derfor kan et sæt ankelvægte være en nem vej til at gøre din træning mere . HejHvilke fordele er der at hente ved at træne med ankelvægte? Eller er der overhovedet fordele?


Stort udvalg af Ankelvægte og Håndledsvægte til alle former for træning. Ankelvægte i høj kvalitet, som passer til dit behov - GRATIS FRAGT. Den største fordel ved at bruge ankel vægte er , at de øger intensiteten af motion involverer benene , så en træning kan være kortere i varighed . Cardio træning: også til cardio træning er ankelvægte meget brugte. Her lægges der vægt på intensiteten. Ofte fungerer det således, at man har vægtene på i 10 . Ankelvægte og håndledsvægte perfekte til brug for løbere eller genoptræning.


Du skal yde en højere indsats for hver bevægelse, og dermed træner du dine . Sammenlign priser og læs anmeldelser af ankelvægte Træningsudstyr. Perfekt egnet hvis du ønsker, at øge belastningen i din træning. Jeg har et par ankelvægte på hver 2kg. Jeg har tænkt på om jeg kunne få noget. En dag uden træning, er en dag uden mening.


Det kan dog ikke erstatte bakketræning, idet denne type træning bl. Jeg skal heller ikke gøre mig til fortaler for træning med ankelvægte, nok .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg