onsdag den 11. januar 2017

Magimix foodprocessor tilbehør

Hvilken foodprocessor bruger du? Siden er sortiment og tilbehør videreudviklet, . Stort udvalg af standardtilbehør: Opbevaringsboks til tilbehør.

Bemærk: Jubilæumsmodel med ekstra tilbehør. Alt tilbehøret er let at rengøre og tåler maskinopvask. Der medfølger en masse tilbehør (se billeder).


Af tilbehør kan blandt andet nævnes en saftcentrifuge, citruspresser og.

Magimix tilbehør, saftcentrifuge og purepresse. Du kan evt vælge at købe den uden al tilbehøret – når du nu har de . Her finder du type og producenter af reservedele til Magimix. Tilbehøret er omfattende og let at montere.


I dag da jeg skulle bage kage, brugte jeg jo min foodprocessor – og så brændte den sammen! Jeg er begyndt at drømme om en foodprocessor. Det er en maskine med en masse tilbehør der medfølger . Denne maskine er selvfølgelig en foodprocessor og dens funktioner ligger lidt i. Med en foodprocessor kan du blende, hakke og ælte alt hvad hjertet kan begærer.

Køb billig foodprocessor fra Lavpriskoekken. Demovarer er testede og fungerer, men leveres som udgangspunkt uden tilbehør og . Ratatouille er lækkert tilbehør til kø fisk eller kylling - eller helt for. Jeg taler naturligvis om min foodprocessor:-) Valget faldt på en Magimix . Kompakt foodprocessor med stor motor og tilbehør af højeste kvalitet. Alle de opgaver jeg udsatte Bamix stavblenderen, og dens tilbehør, for, klarede den.


Med food processoren følger: - Citrus presser - Dej tilbehør - Plastik hakker . Saftpresseren har også en purepresser, der gør det nemt at lave smoothies . De fleste foodprocessorer kommer med et stort udvalg af tilbehør. Det er muligt at tilkøbe en masse standard tilbehør til maskinen, hvilket du kan læse . Vi har udarbejdet en foodprocessor test, som du nu kan læse resultatet af. Jeg har en Magimix, som jeg engang købte brugt via Gulgratis.


Hop til Hugin foodprocessor (41).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg