mandag den 3. oktober 2016

Nem iskaffe

Prøv denne super lækre opskrift på en nem og god iskaffe lavet på et espressoshot eller instant kaffe - få opskriften her. Det var på min rejse gennem Asien med min veninde, og det startede med iskaffe. Da jeg så var tilbage i Danmark, var min mor blevet tippet af . Iskaffe er en dejlig sommercooler, som er super nem at lave hjemme i eget køkken. Fem minutter er alt, hvad du skal bruge for at lave denne . Solen skinner og det er så smukt vejr idag. Jeg har cyklet en lang tur og fik lyst til iskaffe.


Godt nok er det stadig rimelig koldt, men iskaffe . Tusinde tak for at se me håber at I kunne lide videoen. Med det her smarte trick er det ingen sag at lave sig en lækker iskaffe. Grødkongen Lasse Skjønning Andersen kan andet end at diske op med . Denne opskrift på iskaffe er den aller bedste og nemmeste jeg.


Iskaffe er nemt og billigt at lave selv. Opskrift på nem iskaffe lavet med Nespresso. Undgå din iskaffe bliver tyn brug isterninger med kaffe. Dette er den nemme og også den mindst syndige iskaffe.


Det er en god idé, hvis du bruger enten let- eller sødmælk. Lad mig starte med at slå fast at iskaffe kan nydes på mange måder – vi har alle en forskellig oplevelse af hvordan iskaffe skal nydes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg