tirsdag den 24. maj 2016

Silica piller virkning

Sundhed kommer af at gøre det rigtige hver dag, ikke bare en gang i mellem. Kisel er et vigtigt mineral, der giver styrke til hu hår, negle, knogler og bindevæv, . Jeg har lige i dag købt en bøtte Silica med 1tabletter i. Jeg har læst lidt om Silica, og det lyder fantastisk med den virkning den har. Men det jo næsten for godt til a være sandt, så tænkte på om nogle a jer som . Der er mange slags silica piller, og jeg er blevet lidt forvirret af det. Sv: TIL RIKKE FRA SILICA GRUPPEN! PLeaseeee svar mig, har virkelig brug for.


Hårtab - hårtab - kvinde- Debatter - Netdoktor. Jeg ved derimo at silica hjælper. Min erfaring er at man kan spise hvike som helst piller uden at det virker,.


Inden jeg startede på mine Silica tabletter søgte jeg længe på nettet efter en eller anden form for anmeldelse af tabletterne, men uden held. Det er rigtigt at man kan tage Silica (Fås både hos Matas og Apoteket). Har ædt masser af B-vitaminer, men uden virkning. Vil bare lige fortælle, at Silica piller først virker efter man har taget dem i måneder.


Silica er et gude middel til længere hår! Jeg har selv været i din situation og tog ca. Silica piller giver styrke til dit hår, din hud og dine negle.


Kiselmineralets virkning på kroppen gør, at kroppen bliver stærkere og kan mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg